بلاگ

ناخن پاسداران

کاشت ناخن پاسداران

بسیاری از خانم ها برای زیبایی دست ها و ناخن های خود به کاشت ناخن روی می آورند . کاشتن ناخن افزون بر اینکه برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند زیبایی چشم گیری به ارمغان می آورد ، برای افرادی که همواره عادت به جوییدن ناخن های خود دارند نیز بسیار مناسب است . کاشتن ناخن مانند کاشتن مو دارای انواع و روش های مختلفی میباشد که در ادامه ی این مطلب در ناخن پاسداران به انواع و شکل های مختلف آن خواهیم پرداخت و شما را برای انتخاب یک کاشت خوب ، راهنمایی میکنیم ، پس با ما در ادامه ی این مطلب در ناخن پاسداران همراه باشید .

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم ، کاشت ناخن دارای روش های مختلفی است ، یکی از روش های آن ، کاشت ناخن قالبی است . که در این روش مواد مورد نیاز کاشت ناخن را در قالب کاشت ناخن مصنوعی ریخته میشود ، تا ساختار و شکلی مانند ناخن به خود بگیرد ، سپس مواد ضد قارچ ناخن که یکی از الزامات در کاشن ناخن برای جلوگیری از آسیب به پوست میباشد را ، با مهارت بالا بر روی صدف ناخن ها قرار میدهند و بعد از مدتی ( معمولا چندین ثانیه ) پس از آن که مواد قالب بر روی ناخن به خوبی قرار گرفت و خشک شد ، شروع به طراحی بر روی ناخن میکنند . این روش به ظاهر ساده و کم هزینه به نظر می آید اما دارای یک سری معایب است که در اینجا و در ناخن پاسداران به آنها خواهیم پرداخت .

معایب کاشت ناخن به روش قالبی

یکی از معایب روش کاشت ناخن قالبی این  است که ،  دارای استحکام بالایی نمیباشد و به مرور زمان خیلی سریع از بین میرود و دوام خوبی ندارد و یکی دیگر از مشکلات کاشت ناخن به روش قالبی این است که در این روش ناخن به زودی ترک میخورد و ممکن است حتی در برخی شرایط به راحتی شکسته شود و از نظر قابلیت جلوگیری از نفوذ هوا به زیر قالب بسیار ضعیف است و قالبیت بسیار بالایی در هواگیری دارد . مورد دیگر این است که این روش نیاز به سوهان کاری ندارد و در زمان بسیار کوتاهی صورت میگیرد . یکی از مشکلاتی که مشتریان این نوع کاشت ناخن در ناخن پاسداران از آن رنج میبرند این است که در این روش ضخامت کاشت ناخن بسیار بالا میرود و منجرب میشود که ظاهر ناخن از حالت طبیعی خارج شود . مورد دیگر در کاشت ناخن به روش قالبی این است که در این روش از مواد بسیار زیادی استفاده میشود و با توجه به این که موادی که در کاشت استفاده میشوند ، مواد شیمیایی هستند ، استفاده بیش از حد آنها ضرر دارد و در طول زمان به ناخن ها اسیب میزنند .

کاشت ناخن های قالبی برای افرادی که ناخن های یک شکل و یکپارچه ندارند ، مناسب نیست زیرا در این روش باید ناخن های دو دست به یک شکل باشند .

یکی دیگر از روش های کاشت ناخن ، کاشت ناخن به روش پودری است ، در این روش نیاز است که ناخن را ابتدا با الکل و مواد ضد عفونی کننده به صورت کامل شست و شو داد و پس از لازم است که ناخن ها را با زاویه ۴۵ در حدود ۲۰ ثانیه نگه داشت و سپس آنها را با سوهان با دقت مناسب کوتاه میکنیم . پس از آن آنها را توسط یک باندر آهسته و با ضربات کنترل شده بر روی ناخن میکوبند و سپس بر روی تمام سطح ناخن یک صمغ یا چسب مناسب ناخن را زده و ناخن را در یک محفظه که شامل پودر ناخن میشود فرو میکنند و به مدت ۵ ثانیه در آن نگه داشته میشود و سپس ناخن را بیرون آورده و صبر میکنیم تا اینکه ناخن به خوبی خشک شود ، در انتها با کمک گرفتن از یک برس مخصوص پودر های اضافی را پاک می کنیم . در این مرحله باز به سراغ چسب رفته و دوباره روی ناخن ها و نوکشان را چسب میزنیم . در این روش ، یعنی روش کاشت ناخن به روش پودری ، اگر میخواهید که ناخن های رنگی داشته باشید ، باید از پودر های رنگی مناسب استفاده کنید و بعد از این مرحله ناخن را به چسب آغشته و مایع اکتیور را مانند لاک زدن بر روی ناخن بزنید ، در انتها مهم است که برای بالا رفتن ظرافت کار قسمت های اضافی و بیرون زده ناخن را با سوهان کاری ناخن ، از بین ببرید . در ناخن پاسداران در اخر کار بعد از استفاده کردن از تاپ گت ، روغن ناخن را به محیط اطراف ناخن بریزید .

مزایای کاشت ناخن به روش پودری

یکی از مزایایی که کاشت ناخن به روش پودری دارد این است که ، به ناخن شما دوام بالایی میدهد و نگرانی از جهت نگهداری آن نخواهید داشت به همین دلیل هم است که کاشت ناخن به روش پودری یکی از پرکاربرد ترین روش های کاشت ناخن به حساب می آید . یکی دیگر از مزایای این روش  این است که در اثر ضربات از خود استحکام بالایی نشان میدهد و دیگر نگرانی برای اسیب دیدن و شکستن ناخنتان ندارید . از نظر جلوه و ظاهر ، ناخن در این روش به صورت طبیعی در می آید یعنی صدف ناخن را کشیده تر نشان میدهد و ناخن ها از نظر ظاهری جلوه بسیار جذابی دارند . نکته دیگری که باید به آن توجه داسته باشید این است که کاشت ناخن به روش پودری ، زمان بیشتری نسبت به روش قالبی میبرد و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم از وقت شما را به خود اختصاص میدهد .

روش کاشت ناخن پودری به دلیل زمانبر و بودن آن و نیاز به وقت کافی داشتن برای انجام آن ، معمولا به افرادی که زمان کافی ندارند توصیه نمیشود . میتوانید به ناخن پاسداران مراجعه کنید .

یکی دیگر از روش های و تکنیک های مورد استفاده در جهت کاشت ناخن ، تکنیک کاشت ناخن به روش ژله ای است . در این تکنیک از سه لایه ژل استفاده میشود ، لایه های ژلی که باید به توالی بر روی ناخن مالیده شوند ، این ژل ها عبارت اند از بیلدینگ ژل ، ، فینیشینگ ژل و تاپ شاین که لایه ای مقاوم و محکم و شیشه ای بر روی سطح ناخن میسازند و پس از هر دفعه که شما بر روی ناخن خود این ژل ها را میزنید ، باید به مدت چندین ثانیه زیر دستگاهی به نام UV قرار دهید که این دستگاه به ناخن های شما اشعه ی  UV  را پرتاب میکند و به وسیله ی ماده ای به نام کلینز ، حالت چسبندگی آن از بین میرود .

مزایا و معایب کاشت ناخن به روش ژله ای

یکی از معایبی که این روش دارد این است که هنگامی که شما از این روش برای کاشت ناخن های خود استفاده کنید معمولا بعد از دوهفته پس از کاشت خاصیت و دوام خود را از دست میدهد . یکی دیگر از معایبی که میتوان به آن ذکر کرد این است که شما اگر در مناطقی که دارای رطوبت بالا هستند مثل مناطق ساحلی ، نمیتوانید از این روش استفاده کنید ، زیرا این روش در مناطق مرطوب دارای استحکام نمیباشد و از بین میرود . یکی از مزایای این روش این است که در این روش رشد ناخن متوقف نمیشود و به همین دلیل هیچ آسیبی به ناخن در هنگاه کاشت نمیرسد و بعد از رشد ناخن تنها لازم است که آن ترمیم شود .

بسیار جالب است که بدانید این روش کاشت ناخن ، یعنی کاشت ناخن به روش ژله ای برای افرادی که عادت جویدن و ناخن های خود را دارند بسیار مناسب است ، زیرا موادی که در این کاشت از آنها استفاده میشود بسیار تلخ مزه هستند و فرد به راحتی نمیتواند ناخن را بشکند ، بدلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارد .

یکی دیگر از روش های کاشت ناخن که قابل ذکر است ، کاشت ناخن به روش میکس در ایم روش شما یک ترکیب از دو نوع کاشت ناخن ، یعنی کاشت ناخن به روش پودری و کاشت ناخن به روش ژله ای را دارید . در این روش ابتدا از  مواد ضد قارچ استفاده میشود و سپس مراحل روش کاشت پودری انجام میشود و بعد از آن به سراغ سوهان کاری میرود . و در ادامه یک لایه ژل بر روی ناخن کشیده میشود و دست ها را داخل دستگاه یووی قرار میدهند تا مواد به صورت کامل خشک شوند . روش دیگری که در ناخن پاسداران در کاشت ناخن قابل ذکر است، کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی است ، در این روش کاشت ناخن نیازی به استفاده از فرمر و تیپ نمی باشد و از یک سری فیبر که دارای یک سری رشته های نازک هستند استفاده میشود و این فیبر ها را بر روی ناخن قرار میدهند و بعد از آن مواد دارای ژل را روی ناخن میمالند . در این روش بعد از مراحل بالا در هر سری دست ها را داخل دستگاه UV قرار داده تا به خوبی در معرض اشعه یووی قرار بگیرند ، میگذارند و سپس مراحل سوهان کاری برای از بین بردن اضافات استفاده میشود .

روش دیگری که میخواهیم به آن بپیردازیم ، کاشت ناخن به روش دیپینگ است ، در این روش کاشت ناخن از قلم استفاده نمیشود بلکه از یک سری پودر و پرایمر استفاده میشود . در روش ابتدا به زیر سازی ناخن پرداخته میشود یعنی ناخن را آماده میکنند و از ضد قارچ استفاده میشود استفاده میشود ، بعد از این که ناخن ها آماده شدند به سطح روی ناخن یک لایه پرایمر زده میشود و بعد از آن ناخن ها را به صورت کامل داخل پودر فرو میبرند و تا به به مقدار ضخمت مد نظر که رسید از پودر خارج کرده و کار های لازم جهت سوهان کشی و بافرینگ را بر روی ناخن ها انجام می دهیم و دی انتها ناخن ها را پولیش می کنیم .

کاشت ناخن هایلایت

کاشت ناخن به روش بیبی بومر یکی از زیر شاخه های کاشت ناخن به روش گریم محصوب میشود در این روش از دورنگ مختلف به نحوی استفاده میشود که رنگ ها به هم در میانه ناخن به نحوی برسند که یک حالت محو شدگی ایجاد شود و هیچ خط فرضی در بین آنها قابل مشاهده نباشد. به همین دلیل است که اسم دیگر آن را کاشت ناخن به روش هایلایت گذاشته اند . در این روش مانند روش های دیگر ابتدا ناخن ها را آماده سازی میکنند و پس از آماده سازی و زیر سازی ناخن ها آنها را به مدت ۱۸۰ ثانیه زیر دستگاه UV میگذارند تا در معرض اشعه قرار گیرد و سپس در ادامه از پودر بیبی بومر سفید در فرنچ ناخن ها استفاده میکنند و از آنجا به سمت ریشه حرکت میکند . ترکیب رنگ در این روش باید به نحوی باشد که عمق رنگ سفید از ابتدا تا انتهای ناخن به صورت ملایم کم شود و بعد از آن با پودر صورتی رنگ بیبی بومر از ریشه تا نک ناخن را مواد میگذاریم و بعد از به کمک یک سری گیره مخصوص دو طرف ناخن را فیکس کرده و به مدت زمان صد و بیست ثانیه در داخل دستگاه یووی میگذاریم و بعد از خروج از دستگاه مراحل سوهان کشی را بر روی آن پیاده میکنیم و بعد از آن لایه ای از تاپ کت برای براق شدن ناخن ها میزنیم و ناخن ها را مجددا در داخل دستگاه یووی قرار میدهیم .

یکی از روش هایی که برای کاشت ناخن استفاده میشود ، کاشت ناخن به روش موقت است که در این روش فقط به تیپ گذاری اکتفا میشود و در آن فقط به شکل گذاری بر روی ناخن پرداخته میشود . منتها این روش بسیار کم دوام است و این کاشت ناخن مناسب افرادی است که نمی خواهند در مدت زمان زیادی از کاشت ناخن استفاده کنند و یا علاقه ای به ماندن طولانی مدت مواد شیمیایی بر روی ناخن خود را ندارند . برای پاک سازی ناخن ها به وسیله ی این روش کافی است که فقط ناخن ها را به مدت ده دقیقه داخل استون قرار دهید .

مقایسه ی روش های مختلف کاشت ناخن

در ناخن پاسداران روش کاشت پودری که در بالا به آن به طور کامل اشاره کردیم به عنوان روش کاشت مادر در کاشت ناخن محصوب میشود و زمانی که با کاشت های دیگر ترکیب میشود از دوام بسیار بالای بر خوردار میشود . دوام هر روش به نحوه و نوع اجرایی که آن کاشت بر روی ناخن میشود بستگی دارد . روش کاشت ژله ای روشی است که در مناطق شرجی بسیار مناسب است و در این مناطق از دوام و استحکام بالایی برخوردار است ، و حتی ممکن است تا یک ماه دوام بیاورد .

در مورد کاشت ناخن این نکته حائز اهمیت است که یک سری افراد نباید کاشت ناخن را انجام دهند . به این دلیل که بعضی افراد ممکن است مبتلا به یک سری بیماری های پوستی مانند بیماری های عفونی و قارچی باشند و با این کار بیماری آن ها تشدید میشود پس بهتر است که این مدل افراد به سراغ کاشت ناخن نروند . علاوه بر آن یک سری از افراد هستند که بدن آنها از سیستم دفاعی ضعیفی بر خوردار است ، این افراد هم به همین شکل نباید به سراغ کاشت ناخن بروند . مورد دیگر افرادی هستند که دارای ناخن های نازک و شکننده ای هستند ، بدلیل این که موادی که در کاشت ناخن بر روی ناخن افراد قرار میگیرد ممکن است به منجر به شکستن ناخن شود ، بهتر است این مدل افراد سراغ کاشت ناخن نروند تا در صورت شکستگی ، ناخن خود را به طور کامل از دست ندهند . دسته ی دیگر از افرادی که نباید به سراغ کاشت ناخن بروند ، خانم های باردار هستند .

کاشت ناخن به چه مقدار دوام دارد

دوام هر کاشت ناخن بستگی به مواد و شرایط آب و هوایی آن منطقه دارد . اما در حالت طبیعی در فرد عادی پس از سه تا چهار هفته باید برای ترمیم ناخن های خود دوباره به مراکز کاشت ناخن مانند ناخن پاسداران مراجعه کند . یکی از ماندگار ترین روش های کاشت ناخن ، کاشت ناخن به روش پودری محسوب میشود .

کاشت ناخن های پا

ناخن های پا بدلیل اینکه به مدت طولانی مدتی در داخل یک فضای بسته و تحت فشار قرار دارند ، بسیار آسیب پذیرند . همچنین بهداشت و مراقبت از ناخن های پا بسیار دشوار است به همین منظور بهتر است در ناخن پاسداران کاشت ناخن در پا صورت نگیرد زیرا ممکن است خطرناک باشد .

عفونت ها و بیماری های ویروسی

رعایت نکردن اصول بهداشتی در کاشت ناخن و استفاده نکردن از وسایل استریل و یک بار مصرف در کاشتن ناخن فرد ، ممکن است فرد را دچار بیماری های ویروسی و قارچ های پوستی کند . در ناخن پاسداران برای درمان کردن عفونت های قارچی ناخن از آنتی بیوتیک ها استفاده میشود در صورتی که در برخی از موارد ممکن است ریشه ی ناخن به نحوی آسیب ببیند که ناخن از شکل طبیعی خود به طور کل خارج شود . برخی افرادی که از روش تیپ گذاری در کاشت ناخن استفاده میکنند ممکن است در طولانی مدت به هلال ناخن خود اسیب برسانند و ناخن رشدش متوقف شود. در برخی از خانم ها به دلیل داشتن یک سری حساسیت های پوستی ممکن است بعد از کاشت ناخن خود در نقاط مختلف در دست خود دچار خارش شود که در این مورد با بر داشتن مواد شیمیایی کاشت ناخن این خارش ها درمان میشوند .

کاشت ناخن سرطان زا است یا نه ؟

با توجه به استفاده از اشعه uv و این نکته که این اشعه یک اشعه سرطان زا است ، استفاده مداوم و بیش از حد از آن منجرب به سرطان پوست میشود ، به همین دلیل در ناخن پاسداران بسیار حیاتی است که افرادی که کاشت ناخن میکنند زیر نظر یک متخصص پوست باشند تا در بروز هر مشکلی ، علائم مشکوک بررسی شود . یکی از سوالات راجع در بین افرادی که کاشت ناخن میکنند این است که چرا کاشت ناخن منجرب به قارچ میشود . دلیل آن این است که در کاشت ناخن لایه هایی که بر روی ناخن فرد قرار میگیرند از تنفس بافت ناخن جلوگیری میکنند و به همین دلیل عفونت های قارچی و باکتریایی در فرد ایجاد میشود . اگر فرد دچار عفونت و قارچ شد باید از آنتی بیوتیک استفاده کند و در صورت جرم گرفتن باید آنها را پاکسازی کنند . نکته حیاتی در حفاظت از ناخن ها این است که اگر درمان در مراحل اولیه صورت بگیرد ، رشد ناخن متوقف نشده و بافت آن سالم باقی میماند اما اگر به درمان آن در اولین فرصت توجه نشود ممکن است بافت آن دچار آسیب جدی شده و رشد ناخن متوقف شود . برای انواع خدمات ناخن کاری مانند کاشت ژل و کاشت پودر و ماساژ دست و پا باما تماس بگیرید

3 دیدگاه در “ناخن پاسداران

  1. Mailbanger.com گفت:

    Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to more added agreeable from you!
    However, how can we communicate?

  2. Mailbanger.com گفت:

    Just want to say your article is as amazing.
    The clearness in your post is simply excellent and i could assume
    you are an expert on this subject. Well with your permission let me to
    grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post.

    Thanks a million and please carry on the enjoyable work.

  3. 8xbet گفت:

    You’re so interesting! I don’t believe I’ve truly read a
    single thing like that before. So nice to discover somebody with a few
    unique thoughts on this subject matter. Seriously..
    many thanks for starting this up. This site is
    something that’s needed on the internet, someone with a little originality!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *