بلاگ

آموزش حرفه ای کاشت ناخن با حرفه ای ترین اساتید

شماره تماس مشاوره رایگان

  کاشت ناخن به عنوان یکی از شغل های پردرآمد حوزه زیبایی، همواره با استقبال ویژه مواجه بوده است. درصد قابل توجهی از بانوان، به صوت مرتب هزینه هایی را به فرآیند زیباسازی ناخن مثل پدیکور و مانیکور اختصاص می دهند. با یک حساب سر انگشتی می توان محدوده درآمد بالای این شغل را به دست آورد و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از بانوان به گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن علاقه نشان دهند. همچنین اگر شما نسبت به آموزش های موجود در کاشت ناخن اطلاعاتی داشته باشید، قادر خواهید بود به شکلی موثرتر و حرفه ای تر با ناخن کار خود صحبت کنید. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح در زمینه آموزش کاشت ناخن بپردازیم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما علاقه مندان به این حوزه قرار دهیم. لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دوره های آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای

کاشت ناخن یک پروسه کاملا فنی دارد و انجام این کار بدون گذراندن آموزش واقعا کاری نشدنی است. شاید وقتی ناخن کار شما در حال کار کردن روی ناخن های شما می باشد، به این فکر بیفتید که کاشت ناخن کار خیلی پیچیده ای نیست و شما نیز به شخصه قادر به انجام آن هستید. اما کافی است فقط یک بار این کار را تست کنید تا با موانع موجود روبرو شوید. آنگاه خواهید دانست که برای اجرای کاشت ناخن، نیاز اساسی به گذراندن دوره های آموزش های کاشت ناخن خواهید داشت. این دوره های آموزشی از سطوح مبتدی تا حرفه ای وجود دارند تا افراد بتوانند با استفاده از آن، کاشت ناخن را یاد بگیرند.
 

آموزش صفر تا صد 

آموزش کاشت ناخن مراحلی دارد که هر هنرجویی بهتر است نسبت به آن آشنایی داشته باشد. این مراحل با توجه به ترتیب خدماتی که یک ناخن کار باید به مشتری ارائه دهد، تنظیم می شود. به طور کلی کاشت ناخن در چهار مرحله به شرح زیر انجام می شود :

زیر سازی 

برای کاشت ناخن به شکل استاندارد، نیاز است که شما یک بیس مستحکم را در سطح ناخن به وجود بیاورید. اگر این مرحله به درستی انجام نشود، شما با یک فونداسیون متزلزل روبرو خواهید بود که در ادامه، طرح ناخن شما را خراب خواهد کرد. زیرسازی نامناسب در ابتدای کار مشخص نمی شود و علائم آن پس از چند روز آشکار می شوند. این موضوع می تواند باعث نارضایتی مشتریان شما شود و آنها دیگر مایل نباشند از خدمات شما استفاده کنند.
در مرحله اول زیرسازی، می بایست فرآیند مانیکور خشک را به اجرا درآورید. اگر آموزش کاشت ناخن به صورت درست انجام نشده باشد، شما قادر نخواهید بود مانیکور خشک را به درستی پیاده سازی کنید و این موضوع منجر به ایجاد زخم در اطراف ناخن خواهد شد. در ادامه فرآیند زیرسازی، خراش دادن ناخن اتفاق می افتد. در این مرحله، یک خراش روس سطح ناخن ایجاد می شود که به منظور ایجاد بستر مناسب برای چسباندن بهتر مواد می باشد. برخی ناخن کار ها به دلیل استفاده از آموزش های نامناسب یا عدم تسلط کافی در خراش دادن ناخن، سطح زیادی از صدف ناخن را از بین می برند و به کراتین ناخن آسیب می رسانند. این اشتباه باعث می شود بیس ناخن صدمه ببیند و کاشت ناخن به درستی انجام نشود.

مواد گذاری 

مواد گذاری فرآیندی است که در تمام مدل های کاشت ناخن صورت می گیرد. بنابراین شناخت درست در این زمینه یکی از واجبات هر هنرجویی است. این شناخت درست در گرو آموزش کاشت ناخن به شکل استاندارد می باشد و علاوه بر آن تکرار و تمرین می تواند تسلط کافی را به ارمغان بیاورد. موارد زیر در مرحله مواد گذاری کاشت ناخن حائز اهمیت است:
  • استفاده از قلم مناسب : انواعی از قلم ها وجود دارند که ناخن کار می بایست با توجه به نوع ناخن مشتری و فرم کلی آن و همچنین راحتی کار خود، یکی از مدل های قلم را استفاده کند.
  • برداشتن مواد : پیش از این که مواد جدید در محل مدنظر قرار بگیرد، باید مواد قبلی را با قلم جمع کنید. اگر این کار به درستی انجام نشود و بخشی از مواد در بافت ناخن یا در میان قلم باقی بماند، فرآیند مواد گذاری با مشکل مواجه خواهد شد.
  • مواد گذاری صحیح : برای اینکه مواد گذاری به شکل صحیح انجام شود، ناخن کار ابتدا باید غلظت مناسبی از مواد را مورد استفاده قرار دهید. ادامه کار در گرو اجرای صحیح حرکات قلم می باشد که این موضوع در کلاس های آموزش کاشت ناخن شرح داده می شود. ضخامت مواد گذاری نیز نکته دیگری است که اگر درست نباشد و لایه ضخیمی از مواد روی ناخن قرار بگیرد، در ادامه سوهان کشیدن ناخن زمان زیادی خواهد گرفت.

سوهان کشیدن 

پس از این که مواد را در محل مناسب قرار دادید، اکنون نوبت به این می رسد که فرم ناخن را به وجود بیاورید. فرم ناخن توسط خود مشتری انتخاب می شود و شما در این مرحله خواسته مشتری را به اجرا در می آورید. باید بگوییم درصد زیادی از کیفیت سوهان کاری وابسته به موادگذاری مناسب می باشد. هرچقدر شما در مرحله موادگذاری سلیقه بیشتری به خرج دهید، به همان میزان در سوهان کشیدن ناخن آسوده تر خواهید بود. در ابتدا با توجه به نوع موادی که مورد استفاده قرار داده اید، یک سر سوهان مناسب را انتخاب کنید. سپس سوهان را به شکل استاندارد در دست بگیرید و با رعایت زاویه مناسب، ناهمواری های موجود در سطح ناخن را از بین ببرید. نحوه صحیح استفاده از سوهان نیز در کلاس آموزش کاشت ناخن به شما یاد داده می شود. در ادامه نیاز است که با استفاده از سوهان دستی، شکل نهایی ناخن را ایجاد کنید. در این مرحله ریز بینی و حوصله کافی را به خرج دهید تا خروجی ناخن دقیقا همان چیزی باشد که مشتری مدنظر دارد.

مرحله طراحی 

در پایان فرایند کاشت ناخن، به مرحله طراحی می رسیم. این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که خروجی نهایی کار شما را به مشتری ارائه می دهد. طرح ناخن توسط مشتری انتخاب می شود. بدین صورت که یا مشتری با طرح انتخابی خود پیش شما می آید و از شما می خواهد طرح مدنظر را برای او اجرا کنید و یا از شما می خواهد یک طرح به او پیشنهاد دهید. به همین منظور لازم است شما یک بروشور طرح کاشت ناخن داشته باشید تا در چنین مواقعی نمونه کار های خود را به مشتری ارائه دهید. اجرای طراحی ناخن، ریزه کاری های فراوانی دارد و ناخن کار باید سلیقه زیادی در این مرحله به خرج دهد.

کلاس آموزش کاشت ناخن در سالن تخصصی ویوا

اگر تمایل دارید وارد کار پر درآمد کاشت ناخن شوید، حتما باید دوره های آموزش کاشت ناخن را زیر نظر یک ناخن کار با سابقه و حرفه ای بگذرانید. در این راستا، شرکت در کلاس های آموزشی سالن تخصصی ویوا را به شما پیشنهاد می کنیم. پرسنل این سالن، سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه کاشت ناخن دارند و کلاس های آموزشی کاشت ناخن با انواع متریال ها مثل پودر، پلی ژل و … را برگزار می کنند. می توانید برای اطلاع از شرایط برگزاری کلاس های آموزشی و هزینه شرکت در دوره آموزشی، با سالن تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *