بلاگ

قیمت پدیکور پا و عوامل موثر بر آن


اگر بخواهیم به یکی از خدمات زیبایی پرطرفدار میان خانم‌ها و حتی آقایان اشاره کنیم، بدون شک از پدیکور کلاسیک پا نام خواهیم برد. پدیکور علاوه بر این که زیبایی بی‌نظیری برای پاها به ارمغان می‌آورد، بلکه به سلامتی پا هم کمک فراوانی می‌کند. شاید شما هم قصد دارید همین روزها برای پدیکور پا اقدام کنید. بدون شک دغدغه‌هایی در این زمینه ذهن شما را به خود مشغول کرده‌اند که یکی از آن‌ها، قیمت پدیکور پا است. هر چند صرف هر هزینه‌ای برای سلامتی و زیبایی پاها ارزش دارد، اما به هر حال موضوع قیمت پدیکور، برای بسیاری از افراد اهمیت بسزایی دارد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا برخی از مهم‌ترین پارامترهای موثر بر هزینه پدیکور پا را با شما عزیزان در میان بگذاریم.


لمینیت و لاکژل

شروع می شود در تومان۵۹۰,۰۰۰

لاکژل

شروع می شود در تومان۲۰۰,۰۰۰

مانیکور روسی

شروع می شود در تومان۲۰۰,۰۰۰

ریمووکاشت/لاکژل

شروع می شود در تومان۱۶۰,۰۰۰
ریموو کامل بدون اسیب بهمراه مانیکور روسی

نگین دست

شروع می شود در تومان۱۰,۰۰۰

فرنچ

شروع می شود در تومان۹۰,۰۰۰

ایربراش

شروع می شود در تومان۱۶۰,۰۰۰

تاپ شاین

شروع می شود در تومان۳۰,۰۰۰

ژلپولیش

شروع می شود در تومان۲۹۰,۰۰۰

کاشت گریم دست

شروع می شود در تومان۹۰۰,۰۰۰

لاک

شروع می شود در تومان۱۰۰,۰۰۰

مانیکور خیس

شروع می شود در تومان۲۳۰,۰۰۰

ورق طلا

شروع می شود در تومان۱۰,۰۰۰

کروم

شروع می شود در تومان۱۰,۰۰۰

پارافین پا

شروع می شود در تومان۱۹۰,۰۰۰

پارافین دست

شروع می شود در تومان۱۳۰,۰۰۰

پدیکور ساده

شروع می شود در تومان۴۰۰,۰۰۰
دورگیری و سوهان کشی-نمک-کفسابی ساده-اسکراب

ریموو لاکژل پا

شروع می شود در تومان۱۶۰,۰۰۰

کفسابی ریموور

شروع می شود در تومان۲۵۰,۰۰۰

نگین پا

شروع می شود در تومان۱۰,۰۰۰

لمینیت رنگی پا

شروع می شود در تومان۲۰۰,۰۰۰

لاکژل پا

شروع می شود در تومان۳۰۰,۰۰۰
دورگیری روسی-اصلاح سطح و فرم در صورت نیاز-لاکژل

طراحی vip

شروع می شود در تومان۵۰,۰۰۰

ترمیم و لاکژل

شروع می شود در تومان۴۲۰,۰۰۰

کاشت و لاکژل

شروع می شود در تومان۷۰۰,۰۰۰

ترمیم رنگی

شروع می شود در تومان۴۰۰,۰۰۰

کاور رنگی

شروع می شود در تومان۴۳۵,۰۰۰

لاکژل کودک

شروع می شود در تومان۱۵۰,۰۰۰
شامل دورگیری سبک و بدون زیرساز

کاشت پا

شروع می شود در تومان۱۹۰,۰۰۰
مواد گذاری کامل دو شست پا (پودر/ژل)

ترمیم پا

شروع می شود در تومان۹۰,۰۰۰

دورگیری و سوهان کشی

شروع می شود در تومان۱۸۰,۰۰۰

پدیکور شیر قهوه

شروع می شود در تومان۷۵۰,۰۰۰
دورگیری و سوهان کشی-شیر-نمک-کوکتل مخصوص-کفسابی ریموور-اسکراب-ماساژ

پدیکور vip

شروع می شود در تومان۶۵۰,۰۰۰
دورگیری و سوهان کشی-نمک-کوکتلvip-کفسابی و ریموور-اسکراب-ماساژ

پدیکور درمانی

شروع می شود در تومان۹۰۰,۰۰۰
دورگیری و سوهان کشی-نمک-کوکتل درمانی-کفسابی و ریموور قوی-اسکراب-ماساژ

کاشت گریم پا

شروع می شود در تومان۵۰۰,۰۰۰

لمینیت و لاکژل پا

شروع می شود در تومان۴۰۰,۰۰۰

پدیکور پا به چه معناست؟

در زبان لاتین pedi به معنای پا و cure به معنای مراقبت است؛ زمانی که این دو کلمه در کنار همدیگر قرار می‌گیرند، معنای مراقبت از پا شکل می‌گیرد. به طور کلی پدیکور پا شامل خدماتی است که برای سلامتی و زیبایی ناخن‌های پا انجام می‌شود. این خدمات در سالن‌های آرایشی و توسط ناخن‌کاران ماهر ارائه می‌گردد. البته در خانه نیز می‌توان پدیکور را برای پاها انجام داد و از آن‌ها به خوبی مراقبت نمود.

بسیاری از ما، از صبح تا شب مشغول کار و فعالیت هستیم و پاهای ما در این فرایند بسیار خسته می‌شوند. شاید خیلی از افراد، به سلامتی و زیبایی پاهای خود اهمیت ندهند. در صورتی که بخش مهمی از سلامتی جسم، به سلامتی پاها بستگی دارد. کافی است یکبار پدیکور پا را انجام دهید تا متوجه شوید که علاوه بر اهداف درمانی و زیبایی، خستگی پاهای شما نیز برطرف شده است. آن زمان است که برای همیشه طرفدار این متد بی‌نظیر می‌شوید و صرف نظر از قیمت پدیکور، همیشه نسبت به انجام آن اقدام می‌کنید.

 

عوامل موثر بر قیمت پدیکور پا

هزینه پدیکور پا، با توجه به نوع خدماتی که انتخاب می‌کنید، نوع پدیکور و قیمت مواد اولیه متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر شما می‌خواهید پدیکور پای خود را به همراه کوکتل انجام دهید، بدون شک هزینه بیشتری در قیاس با پدیکور معمولی باید پرداخت کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا برخی از مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه پدیکور را با شما عزیزان در میان بگذاریم:

روش اجرای پدیکور پا

شیوه‌های مختلفی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توان خدمات پدیکور پا را برای خانم‌ها و آقایان انجام داد. به عنوان مثال برخی از مشتریان قصد انجام پدیکور معمولی را دارند و برخی دیگر می‌خواهند پدیکور خیس را انجام دهند. بعضی دیگر دوست دارند پدیکور پای آن‌ها با استفاده از بهترین کوکتل‌ها انجام شود. برای بعضی از مشتریان، زیبایی ناخن‌های پا بسیار مهم است و دوست دارند طرح‌های زیبایی بر روی ناخن پای آن‌ها اجرا شود. تمامی این موارد، تعیین کننده نهایی قیمت پدیکور هستند.

خدمات سالن زیبایی

هر سالن زیبایی خدمات خاص خود را به مشتریانی که برای پدیکور پا مراجعه کرده‌اند ارائه می‌دهد. برخی از این سالن‌ها بر اساس تجربه و تخصص بالایی که در زمینه خدمات زیبایی دارند، خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه می‌کنند. شما با مراجعه به این مراکز، نه تنها سلامتی پاها و پوست پای خود را به دست می‌آورید، بلکه زیبایی چشم نوازی را به ناخن‌های پای خود هدیه می‌دهید. تمامی این موارد تعیین کننده نهایی قیمت پدیکور به شمار می‌روند.

مهارت و تخصص ناخن‌کار

هرگز نمی‌توان تاثیر تخصص و مهارت کاشت ناخن بر روی قیمت پدیکور پا را نادیده گرفت. برخی از این افراد سال‌های بسیار زیادی در حال ارائه خدمات درمانی و زیبایی پا برای مشتریان بوده‌اند. آن‌ها به واسطه سال‌ها دانش و تجربه خود، مهارت بالایی در زمینه پدیکور پا به دست آورده‌اند. با مراجعه به آن‌ها خیال شما راحت است که بهترین خدمات را دریافت می‌کنید و پس از پدیکور، پاهایی سالم و زیبا خواهید داشت. بدون شک دستمزد یک ناخن‌کار متخصص، ماهر و با تجربه، بیشتر از کسی است که به تازگی این حرفه را آغاز کرده و هنوز در ابتدای مسیر است.

نوع مواد مصرفی

برای آن که بتوان یک پدیکور استاندار د و عالی برای مشتری انجام داد، نیاز به ابزارها و مواد مخصوصی وجود دارد. اگر این ابزارها پیشرفته و حرفه‌ای باشند، می‌توان یک پدیکور عالی برای مشتری انجام داد و رضایت خاطر او را به دست آورد. همچنین موادی که برای پدیکور به کار می‌روند (از جمله کوکتل‌ها، لاک ناخن، برق ناخن و…) همگی در کیفیت نهایی پدیکور پا موثر هستند. قطعاً استفاده از ابزارهای حرفه‌ای و مواد اولیه با کیفیت، قیمت نهایی پدیکور پا را اندکی افزایش خواهد داد.

هزینه ایاب و ذهاب

برخی از سالن‌های زیبایی، خدمات مانیکور و پدیکور را در خانه هم ارائه می‌دهند. برخی از مشتریان به هر دلیلی فرصت مراجعه به سالن‌های زیبایی را ندارند و دوست دارد این خدمات در خانه خودشان انجام شود. خوشبختانه این روزها بسیاری از مراکز زیبایی، برای رفاه حال مشتریان خود، این خدمات را در خانه هم انجام می‌دهند. در این گونه مواقع، هزینه ایاب و ذهاب هم به سایر هزینه‌هایی که باید برای پدیکور پای خود صرف کنید، اضافه می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید پدیکور پا را در خانه انجام دهید، حتماً از سالن زیبایی مورد نظر خود، در مورد هزینه رفت و آمد هم سوال کنید.

سخن پایانی

امیدواریم مطالبی که خدمت شما عزیزان ارائه شد، اطلاعات مفیدی در مورد قیمت پدیکور پا در اختیار شما قرار داده باشد. هر کسی هستید و در هر جایگاهی که قرار دارید، لایق زیبایی، سلامتی و بهترین‌ها هستید. اگر در طول روز با انجام فعالیت‌های زیاد، به رشد و پیشرفت خود کمک می‌کنید، به خود افتخار کنید. ما هم در سالن زیبایی ویوا در کنار شما هستیم تا پس از یک روز کاری سخت و پرفشار، خستگی را از پاهای شما خارج کنیم. ما تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا سلامتی را به پاهای شما بازگردانیم و زیبایی را به پاهای شما هدیه دهیم. نگران هزینه پدیکور پا در سالن ما نباشید، چرا که ما بهترین و مناسب‌ترین قیمت را برای مشتریان عزیز خود در نظر گرفته‌ایم؛ ما در سالن زیبایی ویوا منتظر شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *