بلاگ

ترند ترین انواع کاشت ناخن

خدمات کاشت ناخن به انواع مختلفی انجام میشود که هر کدام طرفداران زیادی دارند ، تمامی این خدمات در مرکز کاشت ناخن ویوا انجام میشود ف جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید ، همچنین برای مشاهده لیست قیمت خدمات میتوانید به قسمت رزرو نوبت اینترنتی مراجعه کنید .

  1. کاشت ژل
  2. کاشت پودر
  3. کاشت گریم
  4. مانیکور خیس
  5. کاشت ناخن VIP
  6. لاکژل کودک

کاشت ژل 

یکی از پر طرفدارترین خدمات کاشت ناخن کاشت ژل میباشد ، این نوع کاشت به دلیل عدم استفاده از لیکوئید و مقاومت بالا پرطرفدار شده است . 

یکی از سوالاتی که همیشه مطرح میشود این است که کاشت ناخن با ژل بهتر است یا با پودر ؟ در جواب باید بگوییم کاست پودر قدیمی تر است اما از استحکام فوق العاده ای برخوردار است ، در کل میتوان هر دوی آنها را به عنوان بهترین متد کاشت ناخن معرفی کرد .

برخی افراد معتقد هستند استفاده از ناخن های کوتاه شیک و جذاب است ، از همین رو کاشت ناخن کوتاه با ژل را بسیار ترجیه میدهند . برای داشتن ناخن های کوتاه زیبا با ناخن کار خود هماهنگی های لازم را انجام دهید تا بتوانید ناخن های زیباتری داشته باشید .

کاشت پودر

پودر کلیر کریستالی در حالت خشک پودری و پس از ترکیب شدن با لیکوئید کاملا شیشه ای و براق میشود البته پس از فرم دهی و پولیش . این پودر به هیچ عنوان قابلیت کاور ندارد ، و رنگ هم ندارد به طوری که سطج زیرین را کاملا نمایش میدهد . این نوع پودر بیشتر برای کاشت هایی استفاده میشود که مایل باشند جزئیات بیشتری را به نمایش بگذارند . 

پودر های صورتی یا PINK

این نوع پودر در حالت خشک به رنگ صورتی است . اما بعد از ترکیب شدن با لیکوئید شفاف میشود . و زمینه ملایم از رنگ صورتی را نیز به نمایش میگذارد . همچنین مثل پودر کریستالی خاصیت پوشاندن یا کاور کردن ندارد ، همچنین میتواند سطح زیرین را کاملا به نمایش بگذارد .

پودرهای کاور

انواع مختلفی از پودر های کاور در بازار موجود هستند که ناخن کارهای حرفه ای و مشتری ها با توجه به نیاز از آنها استفاده میکنند . پودر های کاور به سه دسته : هلویی ، صورتی و کرم تقسیم میشوند . همانطور که مشخص است این نوع پودر پس از ترکیب با لیکوئید ، و همچنین پس از پولیش شدن کاملا خاصیت پوشاننده دارند و شفاف نیستند . 

مراحل کاشت ناخن با پودر

کاشت ناخن با پودر به دو روش انجام میشود .

۱ – کاشت با تیپ

۲ – کاشت با فرمر

در هر دو نوع کاشت مراحل به شکل زیر انجام میشود :

  • زیرسازی
  • تیپ گذاری یا چسباندن فرمر
  • مواد گذاری (پودر و لیکوئید)
  • سوهان کشی
  • استفاده از بافر برای تمیز کاری و هموار کردن سطح ناخن
  • لاک ژل
  • استفاده از دستگاه UV به مدت ۶۰ الی ۱۲۰ ثانیه
  • زدن تاپ شاین و تاپ مات همچنین قراردادن در UV

 

کاشت گریم

کاشت گریم یکی از مدرن ترین متد کاشت ناخن میباشد . این نوع کاشت برای ناخن های کوتاه و پهن مناسب است . دلیل این امر کاوری است که روی ناخن های زیرین قرار میگیرد . که در پایان کار بسیاز نمای زیبایی دارند . متداول ترین کاری که در کاشت گریم انجام میشود زیرسازی مناسب است . استحکام کاشت ناخن گریم بیشتر از سایر روش های کاشت ناخن میباشد . اگر کاشت ناخن گریم با مشکل مواجه شود میشود آن را از خط لبخند ناخن به بالا ترمیم کرد . 

مانیکور خیس 

اگر از مانیکور ناخن استفاده کرده باشید. دیده اید که ناخن کار قبل از انجام مراحل پوست های اصافی را از ناخن شما جدا میکند . حالا در مانیکور خیس برای اینکه این فرایند بهتر انجام شود ناخن کار از شما میخواهد به مدت یک ربع ناخن خود را درون آب بگذارید و یا اینکه از کوکتل مخصوص که خواص فراوانی برای ناخن ها دارند استفاده میکنند ، این فرایند را مانیکور خیس مینامند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *