برای آن که همیشه زیبا و جذاب باشید، نباید تنها به آرایش چهره خود بسنده کنید. این روزها هر بانوی زیبا پسندی می‌داند که زیبایی و ظرافت ناخن‌ها تا چه میزان بر جذابیت ظاهری آن ها تاثیر می‌گذارد. شاید تا چندین سال پیش تنها با لاک ناخن می‌توانستیم
جلوه‌ای به ناخن‌های خود ببخشیم. اما حالا معیارهای زیبایی بسیار تغییر کرده‌اند و با موضوعی به نام کاشت ناخن روبرو هستیم. تکنیکی که علاوه بر زیبایی ناخن‌ها، ماندگاری بالایی نیز دارد. کاشت ژورنالی ناخن، یکی از تکنیک‌های محبوب و متداول این روزهای ماست. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا توضیحات مختصر و مفیدی در مورد آموزش کاشت ژورنالی ناخن با شما عزیزان در میان بگذاریم.

ارائه بروزترین خدمات آموزش کاشت ناخن را با ویوا تجربه کنید .

کاشت ژورنالی ناخن چیست؟

کاشت ژورنالی ناخن، یکی از زیر مجموعه‌های کاشت گریم است که به عنوان یکی از تکنیک‌های رایج و نسبتاً جدید در کشورمان به شمار می‌رود. در کاشت گریم بسیاری از عیوب ناخن از جمله کبودی، شکستگی، بدفرمی و… برطرف می‌شود. کاشت ژورنالی برای هر مدل ناخنی مناسب است و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

حتی اگر شما ناخن‌های پهن و کوتاه داشته باشید، باز هم می‌توانید با این کاشت زیبا، جلوه‌ای بی‌نظیر به ناخن‌های خود ببخشید. از طرفی کاشت ژورنالی، استحکام بالایی دارد و در اثر ضربات کوچک، آسیب نمی‌بیند. این نوع کاشت مهارت بسیار زیادی می‌طلبد. بنابراین باید آن را در سالن‌های کاشت ناخن معتبر و نزد افراد متخصص انجام دهید.+

کاشت ژورنالی

 

آموزش کاشت ناخن ژورنالی

کاشت ژورنالی نیز مانند سایر روش‌های کاشت ناخن، مراحل و تکنیک‌هایی دارد که باید آن‌ها را یاد بگیرید. از جمله این مراحل می‌توان به زیر سازی، بلند کردن قد ناخن، مواد گذاری، سوهان کشی و تاپ شاین اشاره کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا هر کدام از این مرحل را به صورت خلاصه به شما عزیزان توضیح دهیم:

  1. زیر سازی

در این مرحله بستر ناخن را برای کاشت آماده می‌کنند. زیر سازی با مانیکور خشک آغاز می‌شود تا کوتیکول‌ها به طور کامل از بین بروند. این امر نه تنها به زیبایی ناخن‌ها کمک می‌کند، بلکه از جمع شدن هوا زیر ناخن‌ها نیز جلوگیری به عمل می‌آورد. همچنین پس از آن با بهره‌گیری از سرسوهان کاغذی نرم، خراش‌هایی در صدف ناخن انجام می‌شود. اصلی‌ترین هدف از این کار، از بین بردن چربی ناخن و آماده کردن فضای لازم برای قرار دادن مواد کاشت ناخن است.

کاشت ژورنالی با پودر

  1. بلند کردن قد ناخن

در دومین مرحله از اموزش کاشت ژورنالی، باید قد ناخن را بلند کنیم که این امر با استفاده از ابزاری به نام فرمر و ژل بیلدر انجام می‌شود. در ابتدا باید سطح صدف ناخن با ماده ضد قارچ آغشته شود. به این طریق نه تنها احتمال ابتلا به قارچ ناخن کم می‌شود، بلکه هر نوع چربی و رطوبت اضافه‌ای بر روی ناخن وجود داشته باشد از بین می‌رود. سپس فرمر را بر روی ناخن نصب کرده و یک لایه نازک بیس کات بر روی ناخن قرار می‌گیرد. پس از آن باید ناخن‌ها را برای مدت زمان ۱ دقیقه درون دستگاه مخصوص قرار دهید. در ادامه ژل بیلدر را بر روی فرمر قرار داده و با کمک قلم، بر روی صدف ناخن بکشید. در این مرحله قد و فرم ناخن به خوبی مشخص می‌شود. برای بار دوم باید ناخن‌ها را درون دستگاه قرار دهید تا ژل خشک شود و پس از آن می‌توانید فرمر را از انگشت ناخن جدا کنید.

طرح مینیاتوری

  1. مواد گذاری

به جرات می‌گوییم اصلی‌ترین مرحله‌ای که برای کاشت ژورنالی ناخن باید سپری کنید، مواد گذاری است. هر چقدر در این مرحله دقت و ظرافت بیشتری به خرج دهید، نتیجه‌ای که حاصل می‌شود کامل و بی نقص است. برای شروع کار، پلی ژل هلویی را بر روی ناخن قرار داده و با دقت هر چه بیشتر شروع به فرم دادن آن کنید. فراموش نکنید که این ژل، باید به اندازه سر سوزن از ریشه ناخن فاصله داشته باشد. استفاده از کلینزر به شما کمک می‌کند تا فرم دهی را به راحتی انجام دهید. پس از آن که کار شما به اتمام رسید، ناخن‌ها را درون دستگاه بگذارید تا پلی ژل کاملاً خشک شود.

طرح ژئومتریک

در ادامه آموزش کاشت ناخن ژورنالی، باید بگوییم که با استفاده از ابزارهایی مانند پد کلینزر و سوهان دستی، فرم زیبایی به ناخن بخشیده و آن را صاف و مرتب کنید. پس از آن می‌توانید لاک به رنگ دلخواه را بر روی مواد قرار داده و پس از آن ژل کاسه‌ای اکلیکی را بر روی ناخن طراحی کنید. البته در هر مرحله، باید ناخن‌ها را درون دستگاه قرار دهید تا ماده قبلی خشک شود. در پایان کار نیز یک لایه ژل کلییر بر روی ناخن بزنید تا زیبایی کار بیش از پیش مشاهده شود.

  1. سوهان کشی

یکی از مراحل اموزش کاشت گریم ژورنالی، سوهان کشی است که ظرافت و زیبایی ناخن‌ها را چند برابر می‌کند. خوشبختانه ابزاراهای بسیار خوبی در دسترس ما وجود دارند که یکی از آن‌ها سرسوهان مانیکور استوانه دور گیر است. با کمک این ابزار می‌توان بسیاری از ناهمواری‌هایی که بر روی ناخن و به خصوص قسمت‌های نزدیک به ریشه وجود دارد را از بین برد. سرسوهان الماسه نیز یکی دیگر از بهترین ابزارهایی است که فرم زیبایی بر روی ناخن ایجاد کرده و ناهمواری‌های آن را از بین می‌برد.

تزئینات با سنگ‌های زیبایی

  1. تاپ شاین

آخرین مرحله‌ای که در اموزش کاشت گریم ژورنالی یا کاشت ژورنالی یاد می‌گیرید، تایپ شاین است. پس از آن که کاشت ناخن به اتمام رسید، لایه نازکی از تاپ شاین بر روی ناخن قرار می‌گیرد تا زیبایی و درخشندگی آن را چند برابر کند. بعد از خشک شدن تاپ شاین هم می‌توانید اطراف ناخن را به روغن کوتیکول آغشته نموده و آن را برای مدت زمان یک دقیقه درون دستگاه قرار دهید.

کاشت ژورنالی

 

کاشت ژورنالی ناخن چه مزایایی دارد؟

در میان انواع تکنیک‌هایی که برای کاشت ناخن وجود دارند، کاشت ژورنالی محبوبیت بسیار زیادی در میان بانوان پیدا کرده است. شاید این موضوع به سبب مزایایی است که این شیوه کاشت با خود به همراه دارد و ما در این قسمت از مقاله، به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:

  • ظرافت و زیبایی، یکی دیگر از ویژگی‌های بی نظیر کاشت ژورنالی ناخن است.
  • مدل‌های زیادی را می‌توان با کاشت ژورنالی ایجاد کرد و دست شما برای طراحی آن کاملاً باز است.
  • افرادی که به ناخن‌های بلند با طرح‌های زیبا علاقه زیادی دارند، کاشت ژورنالی بهتری انتخاب ممکن است.
  • به سبب آن که کاشت ژرونالی زیبایی بی نظیری دارد، بنابراین پس از انجام آن نیازی نیست ناخن خود را دیزاین کنید.
  • ماندگاری و دوام ناخن‌های شما پس از این کاشت بسیار بالاست و با هر ضربه کوچکی، شاهد شکستن آن نخواهید بود.
  • شما اگر دارای ناخن‌های گرد، بیضی، مربعی، بادامی، دشنه‌ای و شیب‌دار هم باشید، باز هم این کاشت ناخن‌های شما را زیبا می‌کند.

کاشت ژورنالی

 

آیا کاشت ژورنالی برای مشتری من مناسب است؟

پس از آن که به خوبی آموزش کاشت ناخن ژورنالی را فراگرفتید، حال می‌توانید آن را برای مشتریان خود انجام دهید. البته یک ناخن‌کار حرفه‌ای و ماهر، قبل از آن که اقدام به کاشت ناخن کند، نکات مهمی را در نظر می‌گیرد. در واقع شما باید سوالاتی از مشتری خود بپرسید تا مطمئن شوید که این نوع کاشت برای او مناسب است. سوالات متداولی که معمولاً ناخن کاران از مشتریان خود قبل از کاشت ژورنالی می‌پرسند، شامل موارد زیر است:

  • به چه نوع پولیش‌ها و طرح‌هایی علاقه دارید؟
  • معمولاً در چه محیط‌هایی به کار و فعالیت مشغول هستید؟
  • به طور کلی برای چه مناسب‌هایی اقدام به انجام مانیکور ناخن می‌کنید؟
  • در طول روز یا هفته، چقدر برای مراقبت‌های از ناخن‌های خود زمان صرف می‌کنید؟

کاشت ژورنالی با ژل

آیا کاشت ژورنالی برای ناخن‌های کوتاه نیز امکان پذیر است؟

هر چند کاشت ژورنالی ناخن برای خانم‌هایی که به ناخن‌های بلند علاقه دارند، ابداع گردیده است؛ اما می‌توان از آن برای کاشت ناخن‌های کوتاه نیز استفاده نمود. بسیاری از خانم‌هایی که با محدودیت‌هایی در محیط زندگی یا محل کار خود مواجه هستند، کاشت ناخن ژورنالی کوتاه را برای خود انتخاب می کنند. این سبک به شما کمک می‌کند تا علاوه بر داشتن ناخن‌های کوتاه، زیبایی و جذابیت آن‌ها را چندین و چند برابر کنید.

در میان بسیاری از روش‌های کاشت ناخنی که در حال حاضر مد شده و توجه بانوان زیباپسند را به خود اختصاص داده است، باید به نام کاشت ژورنالی ناخن کوتاه اشاره کنیم. خوشخبتانه طرح‌ها و نقش‌های بسیار زیبا و جذابی از این نوع کاشت وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس علاقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پس از آن با مراجعه به یک ناخن‌کار حرفه‌ای و ماهر که به خوبی اموزش کاشت گریم ژورنالی و همچنین کاشت ناخن ژورنالی را فرا گرفته است، زیبایی و ظرافت را به ناخن‌های خود هدیه دهید.

 

سخن پایانی

مقاله‌ای که وقت ارزشمند خود را برای مطالعه آن اختصاص دادید، تحقیق جامع و کاملی بود پیرامون “آموزش کاشت ناخن ژورنالی”. ما با ارائه این مقاله تلاش کردیم اطلاعات مفید و مختصری در مورد این نوع کاشت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر به کاشت ژورنالی علاقه دارید، حتماً آن را نزد ناخن‌کاران ماهر و با تجربه انجام دهید تا از زیبایی و جذابیت آن لذت ببرید. ما در سالن تخصصی ویوا، همواره آماده هستیم تا بهترین کاشت ژورنالی را برای شما عزیزان آماده کنیم و قدمی هر چند کوچک در راستای زیبایی روح و جسم بانوان ایران زمین برداریم.